Vietnam 2016 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erik Bosman - WaarBenJij.nu Vietnam 2016 - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Erik Bosman - WaarBenJij.nu

Door: Erik

Blijf op de hoogte en volg Erik

11 Januari 2016 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Onze reisdag begon goed, en eindigde iets minder.
Etihad is een fijne maatschappij om mee te vliegen. De grote Airbus fluisterde ons in 6 uur naar Abu Dhabi. De stoelen en beenruimte waren voldoende, de maaltijden en dranken perfect maar het summum was het audio-videosysteem met een enorme keus aan films en cd's. Daardoor vloog de tijd om.
De overstap was hectisch. Rennend van het ene eind van het drukke vliegveld naar het andere omdat het boarden van de vlucht naar Vietnam al begonnen was toen we het toestel uit Amsterdam verlieten.
Dankzij comfort en vermaak vlogen de 6 uren van deze vlucht ook om. Tot zover ging het dus goed.
In Ho Chi Minh City bleek dat alle koffers uit Amsterdam nog in Abu Dhabi stonden. Ze komen weliswaar morgen maar vandaag hebben we dus geen deodorant, geen oplaadsnoertjes, geen lenzenvloeistof. Morgen gaan we in onze winterse kleren voelen hoe 35 graden Celsius aanvoelt.
Vanavond hebben we heerljjk gegeten op een terrasje van een straattent. De telefoons zijn uitgeschakeld om stroom te sparen.
Morgen is er weer een dag.

• 11 Januari 2016 - 16:29

Rene Zwarteveen:

Hallo Erik en Letty, fijn dat de reis in ieder geval veilig is verlopen, een onderbroek en t shirt doet het ook goed in 35 gr. Het zou slechter zijn indien ik in onderbroek in Inzell moet zitten.

Geniet ze

Rene

• 11 Januari 2016 - 16:32

Monique:

Lieve Erik en Letty,
    Wat leuk, een reisverslag, dankjewel!
    Wat balen, van de koffers (ik ken het gevoel, heb 2 dagen zonder mijn koffer in Instanbul gezworven). Fijn dat jullie wel aangekomen zijn ;-).
    Liefs, Monique

• 11 Januari 2016 - 17:11

Ellen En Dick:

• 11 Januari 2016 - 20:18

Dick En Ellen:

Hallo Eric en Letty,

Gelukkig zijn jullie goed overgekomen na een -zo te lezen- plezierige reis. Wel jammer van de koffers. Hopelijk wordt het snel opgelost en kunnen de winterkleertjes in de koffer. Veel plezier en we kijken uit naar het vervolg op jullie reisavontuur.

Groet,
    Dick en Ellen

• 11 Januari 2016 - 22:31

Gerrit En Astrid:

Hoi Erik en Letty,
    Goed om te lezen dat de reis zo voorspoedig verliep. Wel balen van de koffers uiteraard. En nu maar hopen dat die op tijd weer bij jullie worden afgeleverd. Heel veel plezier en we blijven jullie volgen.
    Groeten uit Bunnik